Megszerezte az ISO 9001:2008 tanúsítványt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a tavaly decemberben lezajlott minőségirányítási audit során megszerezte az ISO 9001:2008 minőségbiztosítási szabvány szerinti tanúsítást. A tanúsító cég a minőségirányítási átvizsgálás folyamán a társaság teljes tevékenységi körét vizsgálta, amely egyaránt kiterjedt a szervezet adminisztratív, pénzügyi, szolgáltatási, valamint fejlesztési folyamataira.
A Nemzeti Mobilfizetés Zrt. tevékenységében mindig is meghatározó elem volt az innováció, a piaci kihívásokra történő gyors reagálás, a legmagasabb követelményeknek való megfelelés képessége, valamint a szolgáltatók, a viszonteladók, a szolgáltatásokat igénybe vevők, illetve ügyfelek elégedettségének folyamatos növelése.
Ennek jegyében a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezetése a tavalyi év végén elkötelezte magát, a társaság tevékenységének, a szervezet működésének minőségét átfogó ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetése, a független tanúsítás megszerzése és fenntartása, valamint a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése mellett.
A világ egyik vezető minőségtanúsító szervezete, a QualityAustria által lefolytatott sikeres audit eredményeképpen a társaság megszerezte az ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségirányítási tanúsítványt az elektronikus- és mobilfizetési, elszámolási és intelligens közlekedési rendszerek (ITS) fejlesztése és üzemeltetése, valamint az ITS-ekhez, a közigazgatáshoz és egyéb közszolgáltatásokhoz kapcsolódó innovációs tevékenységek végzése területeken.
A tanúsítványt 3 évente kell a társaságnak megújítania, a követelmények folyamatos teljesülését a felügyelő tanúsító szervezet évenként felülvizsgálatokkal ellenőrzi.